25 Ağustos 2017 Cuma

Brucella Tedavi Süreci

Merhaba Arkadaşlar son 1 senedir yoğun olarak eklem ağrısı, ateş gibi problemler yaşıyorum defalarca hastanelere uğradım mağlum ülkemizde sağlığa verilen değer ağrı kesici iç geçer kafasında olduğu için Brusella teşhisi 3-4 denememde ortaya çıktı brusella aslında hayvan hastalığıdır süt ve et ürünlerinden insanlara da geçebilir temas halindede bulaşabilir eğer kirli işkembeye dokunursanız benim gibi sizde artık nur gibi brusellaların sahibi olabilirsiniz. Eğer brusella nedir ne değildir tam bilmek istiyorsanız Brusella Nedir? yazımı okuyunuz.




Brusella teşhisim 1 hafta önce konuldu doktor Cip*** (ismini öneri olarak anlayacaklar için paylaşmıyorum) isimli bir antibiyotik yazdı 2 hafta boyunca günde 2 kullanacağım.

İlk günlerde ağrılarım arttı özellikle bel ve diz ağrılarım inanılmaz seviyeye yükseldi hastalık sürecinde yorulma durumunu sık sık yaşayacaksınız ama antibiyotik tedavisi ile vücudum iyice yorulmaya başladı bardak taşısam bayılacak kadar yoruluyordum.

5.  günden sonra ise eklemlerimde ağrılar biraz daha azaldı ama ağrılar rahatsız edici seviyedeydi.

1 haftayı tamamladım ve artık diz ağrılarım minimum seviyede ancak akşam yorgunluktan gözlerim mosmor bir halde yüksek ateş şikayeti ile hastaneye gittim hastanede iğne oldum ve o şekilde toparladım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder